Dag 10: Witten naar Haarlem
Prima geslapen,
Spullen voor de laatste keer ingepakt tent was nat, afgelopen nacht heeft het nog geregend. Grondzeil weggegooid volgende keer een iets beter grondzeil kopen (1×2 meter).
In Emmeloord gestopt en koffie met appeltaart gegeten, broodjes waren er niet echt, in ieder geval niet zo als in Duitsland. Tot nu toe alleen maar wind tegen niet heel erg veel zo rond kracht 3-4.
Nu verder richting Flevoland, de brug tussen NO polder en Flevoland stond open dus even uitrusten.
Ook Flevoland was lekker open met veel wind maar, het was de hele dag al droog en zonnig je moet ook niet alles willen, tempo was er een beetje uit zo rond de 22-23 km/uur.
In het o zo mooie Almere Stad wat gegeten, bij een soort van Italiaan, heb daar een koude pasta salade en een broodje met tomaat en kaas gegeten, smaakte prima. 4-de versnelling kreeg het wel een beetje moeilijk, begon meer en meer over te slaan.
Via de “bekende” route naar huis, langs Muiden, Zeeburg langs het Centraal station richting Haarlem.
Was om 16:40 weer thuis, wat gegevens van de fiets km teller van de afgelopen tocht 1724 km gefietst totaal 85,1 uur gemiddelde snelheid 20,1 top snelheid 51,7 km/h.
Wel wat moe met name mijn zitvlak. Ik zou het zo nog een keer doen, ben helemaal klaar voor Sevilla in 2011.
De link naar de Garmin track
In de samenvatting staat een overzicht van alle dagen inclusief de verschillende locatie afstanden snelheden en hoogtemeter.