Dag 6: Barleber See naar Gartow
De dag begon niet optimaal, wilde rond 6 uur weg maar het spanningsverdeelkastje was op slot daardoor kon ik mijn stroom kabel niet los maken en de receptie zou pas om 8 uur open gaan ben rustig de tent en spullen gaan opruimen en daarna de lekke banden geplakt, 1 was niet te plakken de ander wel nu nog 2 reserve banden over.
Fiets verder schoongemaakt en toen rond 7:30 iemand gevonden die dat kastje kon open maken.
Daarna nog langs het Maagdeburg wasserkruz indrukwekkend hoe ze dat kanaal over de Elbe laten gaan en dan een lift gemaakt hebben.
Het was vandaag veeeeel rustiger dan gisteren je zag heel af en toe iemand anders op de route.
Route is echt heel mooi, het lijkt echt of in al die dorpjes de tijd heeft stilgestaan. Ik had verwacht dat er veel boten over de Elbe varen maar je ziet ze heel zelden.
De wegwijzers zijn vaak beter dan de Garmin route maar als er ff geen boordje is help de Garmin fantastisch.
Laatste stuk een verkeerde keus qua route gemaakt ongeveer 5 km over een soort van gaten weg 🙁 Weer was prima soms wat te warm het was half bewolkt met weinig wind uit het westen.
Onderweg na 50 km een heerlijk ontbijtje bij de bakker genomen 2 broodjes en een koffie allemaal weer super vers dat alles met een mooi uitzicht. In een supermarkt nog een soort van spa citroen gekocht en appels. Stop nu bijna elk uur om wat te eten en te drinken.
Zo rond half 2 wat een Hawaï toast als lunch genomen weer in een heel mooi dorpje.
’s avonds bij de camping in een biergarten cordon blue met friet en salade gegeten.
Camping is prima lekker gedoucht tent stond weer zo en ik heb Electra zodat alles opgeladen kan worden. Onderweg heb ik mijn iPod aan staan kan ik eindelijk eens al die nummers horen die er op staan. Echt moe ben ik sinds de bergen niet meet wel zijn mijn been stijf en is het zitvlak wat gevoelig. Ben volgens mij best dicht bij Hamburg, de route richting Nederland begint boven Hamburg en dat is hier vandaan nog ongeveer 200 km maar volgens mij ben ik morgen al in Hamburg we zien
Morgen weer om half 7 rijden.
De link naar de Garmin track