Dag 3: Bielefeld naar Delliehausen
Vandaag door de wekker wakker geworden weer prima geslapen wel de slaapzak voor het eerst gebruikt.
Route ingesteld om terug richting R1 te rijden maar ik kwam in een soort bos op een berg terecht doodlopend en kwam er ook achter dat mijn achterband stuk was logisch met al di keien op die onverharde paden. Vervangen ging prima Vanaf nu laat ik Garmin de route berekenen. Wel even snelweg en onverharde weg uitgezet.
Lekker broodje bij een bakker gegeten kaas en salami met koffie 5 euro Later nog koffie met kuche gegeten, geen lunch gehad.
Toen begonnen de bergen maximaal 500 meter geklommen een stuk van 5 km met 10 % stijging rustig tempo met lage versnelling was de oplossing Na 130 km camping geselecteerd die ligt alleen midden in de bergen en ik was al redelijk gesloopt Eenvoudige camping met bijna alleen maar Nederlanders. Eigenlijk alleen maar oudere mensen die van de rust genieten;) Kopje thee gedronken met de buren die uit Warmond komen, ff lekker bijgepraat.
Spullen gewassen en lekker gedoucht., camping koste 13 euro all in
’s avonds in de lokaal herberg prima gegeten, salade, goulashsoep en gyros met tzatziki saus.
Vandaag toch weer ruim 150 km gereden was wel pas om 16:00 op de camping Prima hersteld eigenlijk helemaal niet moet allen mijn kont, de zink zalf werk goed. Drinken onderweg gaat prima, appels zijn ook prima.
Garmin heeft onder spontaan of door het te lang indrukken van een knop, een reset gedaan men daarom volgens mij het eerste deel van de route kwijt Hij is ook nog een keer op de grond gevallen maar gelukkig op een krasje na niets aan de hand.
Merk wel dat ik geen idee heb door welke dorpen ik rijdt ga ik thuis nog wel uit zoeken
Weer was prima bewolkt toy half bewolkt geen regen weinig tot geen wind het was-is wel heel vochtig
De link naar de Garmin track