Dag 4: Reilingen naar Erpfingen
Kon vanmorgen pas om 7 uur vertrekken omdat de Camping met ijzeren hekken volledig was afgesloten. Deze keer geen regen maar zon, prima dus. De rit ging al meteen door een uitgestrekt bos, je zag in allerlei dieren wegspringen van het bospad, herten, eekhoorntjes natuurlijk konijnen. Ik stopte om een foto te maken en werd ondanks de muggenzalf meteen aangevallen. Resultaat 5 grote bulten.
De rit ging onderlangs Karlsruhe de het Zwarte Woud. Het is zondag en ik was zeker niet de enige die op de fiets zat, ik zag alleen maar mountainbikes om me heen en daar was het terrein ook uitermate voor geschikt, grindpaden en heuvelachtig.
Voor mij was dat nou niet zo ideaal, de omgeving was heel mooi maar na 40 km op een grindpad fietsen ben je helemaal door elkaar geschud met 5.5 Bar in de banden.
Kortom, fantastisch rit en het was een prima training voor de alpen,
’s morgens op 100 meter beginnen en ’s avonds op 800 eindigen met totaal 1500 hoogtemeters.
Morgen naar Oostenrijk.
De link naar de Garmin track
Wow, jij gaat snel. Ook een beetje genieten van de omgeving hè! De aankomende bergen met veel mooie vergezichten zullen je tempo vast wel verminderen ;-). Geniet ervan.
Groetjes,
M@rry
Hee Peter,
Ga je nog langs bij Ansaldobreda? Kun je ze leren hoe een hogesnelheidsfiets werkt :-)))))
Groet, Jelle
Het is weer leuk om je te volgen. Ik fiets .momenteel vanaf Parijs de van Gogh route met een vriendin en natuurlijk met de GPS. Is mijn grote vriend geworden. Veel plezier en groet uit Compiegne. Leny