Dag 1: Haarlem naar Elmpt

Ik heb warmere dagen gehad eind juni, maar dat was dan ook het enige negatieve.
Bijna de hele rit wind in de rug, af en toe een paar spatjes regen prima fietsen dus.
Als ik fiets tochten maak vind ik in Nederland fietsen eigenlijk niet heel leuk, je kent alles al een beetje, maar vandaag kreeg ik onder de grote rivieren al een buitenlands gevoel. Bij het laatste pontje in de buurt van Oss werd ik aangesproken door de Kapitein van het veerbootje waar ik overigens de enige passagier was, maar de goede man moest tot 3 keer toe zijn zin herhalen want ik begreep niets van wat hij zei.
Uiteindelijk kwam het er op neer dat hij toch even wilde vertellen dat het “takke weer” was.
In Veghel nog even langs oom en tante geweest, Oom wordt Zondag 85.
Net voorbij Roermond heb ik een kleine camping gevonden er schijnt een flauw zonnetje prima dus.
O ja vandaag wel veel kilometers gemaakt bijna 230 km maar ja ik wilde Nederland uit, morgen naar de Rijn.
De link naar de Garmin track

Een reactie

  • Marry van Kuijk

    Hoi Peter,
    Een vliegende start en ook nog met een familiebezoek! Dat beloofd wat voor de rest van de reis. Geniet ervan, dan doen wij het van je verhalen.
    Gr. M@rry