Dag 7: Châtonnay naar Valréas

Na een mooie dag gisteren, begon de dag met regen en het regende soms flink, voordeel was dat het rond de 24 graden was dus je werd eigenlijk allen maar nat.
Rond 11 uur werd het droog en kwam de zon tevoorschijn en dan wordt het ook meteen rond de 29 graden
Het eerste stuk voor Valance, vond ik heel erg op de Ardennen lijken veel heuvels waar mais, tarwe of zonnebloemen op verbouwd werden.
Ik vond wel dat kon zien dat je in Zuid Frankrijk was aangekomen, er waren veel meer terrasjes en huizen hadden meer en meer een zwembad.
Vanaf Romans-sur-Isère werd het vlakker al zag je wel aan de linkerkant enorme bergen, ik had even de illusie dat ik daar geen last van zou hebben. Niets was minder waar. Ik reed door een stuk Rhône Alpen dat echt fantastisch mooi was ok het was ruim 400 hoogte meters klimmen maar het uitzicht was fantastisch, en daarom zijn dus bergen leuker dan heuvels. Ik hoop dat de foto’s wat van de beleving laten zien.
De link naar de Garmin track


Een reactie

  • Jelle

    Hoi Peter,
    Het gaat erg lekker he. Dag 8 en dan al bij de middellandse zee :-), bikkel!
    Leuke verslagen, mooie foto’s, toppie! Leuk om te lezen.
    Geniet en nog veel mooie (veilige) kilometers toegewenst!
    Groet, Jelle